Ćwiczenia Patrycji! :)

942707_552298371489560_1961275495_n

Oto ćwiczenia zaproponowane przez Patrycję :)

„Posiadam mnóstwo „magicznych karteczek” rozpisanymi treningami. Są po prostu wszędzie , więc postanowiłam , że uporządkuję je. Oto pierwsza:
Szybka 12stka – bywa, że nie ma czasu na porządny trening a do tego uwielbiam (jak już wspominałam szybkie ale bardzo intensywne treningi. Poza rozgrzewką, każde ćwiczenie powtórz po 1 minucie , między nimi zrób 20 sekund active rest

Rozgrzewka (zawsze! )
1. Podpór/plank z naprzemiennym przyciąganiem nóg do brzucha.
2. Leżenie na brzuchu i scyzoryki poziome
3. Pajacyk x 2 i wykop ( naprzemiennie raz jedna raz druga noga)
4. Leżenie na plecach i naprzemienne unoszenie nóg (nogi ugięte w kolanie)
5. Burpees ze zmianą nóg w przeskoku.
6. Podpór/plank z nogami do boku.
7. 2 podskoki i zejście na rękach do podporu.
8. Podpór/plank bokiem i dotykamy łokciem do kolana.
9. 4 kolana i squat z dotknięciem podłogi.
10. Podpór/plank bokiem i dotykamy łokciem do kolana – druga strona.
11. 3 skoki w przód i 1 w tył.
12. Rosyjski skręt.
Po wszystkim obowiązkowo stretching!
Szybko , prawie łatwo ale za to jak przyjemnie :)
Patrycja.”
One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>