Motywująca idea ‘Ride 2 Rebel’ w UK

Na rynku światowym fitness jak i w Europie zauważamy coraz większy stopień konsolidacji klubów fitness. Inwestorzy posiadający znaczny kapitał oraz wiedzę ekspercką dokonują przejęć i opanowują coraz to nowe rynki w ujęciu geograficznym.

Kluby same w sobie są znacznie większe – powierzchnia powyżej 1000 m2 to już standard w dużych aglomeracjach miejskich. Liczy się przestrzeń, komfort, jak i sama lokalizacja klubu. Jednak w dużych miastach w dalszym ciągu istnieje duża szansa na istnienie małych, kompaktowych klubów fitness i siłowni – blisko osiedli mieszkaniowych, które często specjalizują się w określonych dziedzinach fitnessu.

Specjaliści od marketingu czy generowania wzrostu w branży fitness w dalszym ciągu walczą o potencjalnego klienta. Stąd jedna z sieci w UK chcąc zmotywować swoich lub nowych klubowiczów do aktywności fizycznej proponuje ćwiczenia na pokładzie „środka komunikacji”. Wystarczy wskoczyć na jednym z wybranych przystanków, odbyć cardio trening i wyskoczyć w dogodnej dla nas lokalizacji – np. blisko pracy lub sklepu.

RIDE-TO-REBEL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>