Fitness

Klub EUROGYM oferuje największą gamę zajęć grupowych fitness w najbliższym regionie. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez profesjonalnych Instruktorów i Trenerów z bogatym, praktycznym doświadczeniem.

Poniżej zamieszczamy prezentację poszczególnych zajęć. Już teraz możesz zapoznać się z naszym aktualnym grafikiem na naszej stronie internetowej lub pod zamieszczonym linkiem: Grafik zajęć grupowych.

POWER CARDIO
Instruktor: Aleksandra Marosz
Akcesoria fitness: hantelki, maty
Charakterystyka zajęć: rozgrzewka (10 min), prosta choreografia oparta na krokach fitness pozwalająca podkręcić metabolizm (20 min), ćwiczenia kształtujące i ujędrniające sylwetkę (20 min), stretching (10 min). Tempo średnie i szybkie.
Cel zajęć: spalanie tkanki tłuszczowej w rytmach „energetycznej” muzyki, kształtowanie sylwetki, ujędrnianie i wzmacnianie ciała, walka z cellulitem.

POWER WORKOUT
Instruktor: Aleksandra Marosz
Akcesoria fitness: własne ciało, maty, hantle, zamiennie step lub bez
Charakterystyka zajęć: rozgrzewka, krótkie, ale intensywne interwały przeplatane ćwiczeniami kształtującymi i wzmacniającymi poszczególne partie ciała, stretching
Cel zajęć: Super spalanie, modelowanie i wzmacnianie brzucha, ud, pośladków. Walka z cellulitem.

FUNKY STEP
Instruktor: Aleksandra Marosz
Akcesoria fitness: stepy, hantelki, maty
Charakterystyka zajęć: rozgrzewka (10 min), choreografia na stepie oparta o podstawowe kroki fitness (20 min), ćwiczenia modelujące sylwetkę  (20 min), stretching (10 min) . Tempo średnie i szybkie.
Cel zajęć: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie i wzmacnianie ciała.

YOGA SESSION
Instruktor: Ola Krężałek
Akcesoria fitness: maty, klocki, paski
Charakterystyka zajęć: spokojna muzyka, powolne ruchy, relaksacyjna
Cel zajęć: rozwijanie świadomości ciała i oddechu, wzmacnianie mięśni odpowiedzialnych za zdrowy kręgosłup i prawidłową postawę, zajęcia uwalniają od stresu i zapewniają dużą dawkę pozytywnej energii.

FIT BALL
Instruktor: Joanna Panocha
Akcesoria fitness: piłki, taśmy, maty, hantle
Charakterystyka zajęć: zajęcia o średniej intensywności połączone z zabawą bez ograniczeń wiekowych, rozgrzewka (10 min), ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, stretching (10 min).
Cel zajęć: wzmocnienie całego ciała, poprawa koordynacji i równowagi, kształtowanie postawy, stabilizacji ciała, odprężenie i relaks.

PŁASKI BRZUCH (z elementami treningu powięziowego)
Instruktor: Joanna Panocha
Akcesoria fitness: piłki, rollery, hantle, maty
Charakterystyka zajęć: krótka, dynamiczna rozgrzewka (10min), ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha oraz antagonistycznych mięśni pośladkowych (20min), trening powięziowy z użyciem rollera (20min), stretching (10min).
Cel zajęć: modelowanie talii, smukła sylwetka, spalanie tkanki tłuszczowej. Trening powięziowy- poprawa elastyczności mięśni, zapobieganie kontuzjom. Zajęcia średnio-zaawansowane, polecane dla każdego, kto chce zadbać o swoje ciało i mięśnie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Instruktor: Joanna Panocha
Akcesoria fitness: własne ciało, maty
Charakterystyka zajęć: zajęcia dla osób w każdym wieku które mają problemy z kręgosłupem lub chcą ich uniknąć, ćwiczenia prowadzone w wolnym tempie połączone z nauką prawidłowego oddychania, czas 60 min.
Cel zajęć: zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa, wzmocnienie mięśni szkieletowych, poprawa elastyczności, kształtowanie właściwych nawyków.

BODY PUMP 
Instruktor: Mateusz Zięba
Akcesoria fitness: sztangi do BODY PUMP, stepy, maty
Charakterystyka zajęć: siłowo- wytrzymałościowy charakter zajęć, sekwencyjne ćwiczenia z gryfem i obciążeniami, ćwiczenia wielostawowe, złożone jak np, przysiady czy wyrzuty, podczas treningu angażowane jest całe ciało, zajęcia trwają 60 minut i podzielone są na część z rozgrzewką (ćwiczenia z samym gryfem), część główną z narastającym obciążeniem i końcową opierająca się na elementach stretchingu i relaksacji, cały trening odbywa się przy energicznej i dynamicznej muzyce.
Cel zajęć: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie i wzmacnianie ciała.

FUNCTIONAL 45 
Instruktor: Mateusz Zięba
Akcesoria fitness: masa własnego ciała, maty, stepy, hantelki, fitball
Charakterystyka zajęć: Trening trwający 45 min, realizowany w formie obwodu ćwiczebnego, nastawiony na kształtowanie głownie wytrzymałości siłowej. Ćwiczący podzieleni są na kilkuosobowe zespoły, które wykonują ćwiczenia na poszczególnych stacjach. Zadania ruchowe dobrane są w taki sposób aby kompleksowo wpływać na harmonijny rozwój całego ciała. Trening realizowany jest przy muzyce i wykorzystaniu różnych przyborów. Tempo zmienne, podyktowane ogranicznikiem czasowym. Zajęcia rozpoczynane są rozgrzewką w postaci krótkiego układu choreograficznego lub umiarkowanego interwału, natomiast kończą się stretchingiem i relaksacją.
Cel zajęć: kształtowanie wytrzymałości siłowej, wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych z jednoczesnym podnoszeniem zdolności wytrzymałościowych oraz redukcja tkanki tłuszczowej.

TRX TRAINING 
Instruktor: Mateusz Zięba
Akcesoria fitness: taśmy TRX, maty do ćwiczeń
Charakterystyka zajęć: trening z wykorzystaniem masy własnego ciała , do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów.  Podczas treningu z TRX mięśnie pracują poprzez pokonywanie siły grawitacji i dźwiganie masy ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój gorsetu mięśniowego  bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na maszynach lub z wolnym ciężarem. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, które odpowiedzialne są za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki.  Poziom trudności ćwiczeń można z łatwością kontrolować poprzez zmianę kąta nachylenia ciała względem podłoża. Trening ma bardzo wiele różnych wariantów, co czyni go ciekawym urozmaiceniem rutynowych ćwiczeń wykonywanych na przyrządach.
Cel zajęć: dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem. Dzięki treningowi w podwieszeniu kobiety będą mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśniową. Znacząco poprawisz swoją koordynację ruchową , a co najważniejsze, będziesz się dobrze bawić. Trening TRX dedykowany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania.

SHAPE TABATA
Instruktor: Paula Rąpała
Akcesoria fitness: masa własnego ciała, maty, stepy, hantelki
Charakterystyka zajęć: : intensywny trening trwający (45 min), na który składa się rozgrzewka, część właściwa i stretching. Ćwiczenia o dużej intensywności, pozwalające na spalenie wielu kalorii, łączone z ćwiczeniami wzmacniającymi i modelującymi ciało.
Cel zajęć: spalanie tkanki tłuszczowej, ujędrnienie i wysmuklenie ciała, poprawa wydolności.

CROSS BENEFIT
Instruktor: Paula Rąpała
Akcesoria fitness: maty, piłki, taśmy, hantelki, stepy
Charakterystyka zajęć: zajęcia o średniej i dużej intensywności. Rozgrzewka (10 min), część główna (do 40 min), stretching (10 min), a wszystko przy muzyce. Trening z użyciem zarówno masy własnego ciała jak i obciążenia zewnętrznego oraz innych przyborów, realizowany w systemie stacyjnym, w określonych przedziałach czasowych. Ćwiczenia dobrane tak aby w równym stopniu angażowały całe ciało, wpływając na jego wygląd, jędrność oraz kondycje.
Cel zajęć: kształtowanie sylwetki, wzmacnianie gorsetu mięśniowego, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawianie sprawności oraz kondycji.

* Kolorem granatowym zostały oznaczone zajęcia prowadzone przez naszych zaprzyjaźnionych Instruktorów zajęć grupowych. W przypadku zainteresowania tymi zajęciami prosimy o kontakt z Recepcją klubu w celu otrzymania danych kontaktowych do osób prowadzących.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>